ΑΦΙΞΗ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΜΕΤΡΟΠΟΝΤΙΚΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – Εντός του καλοκαιριού οι δύο «Μετροπόντικες» θα ξεκινήσουν το υπόγειο ταξίδι τους έχοντας ως αφετηρία τον NEO ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ

AM_Thess_TBM_apr08_MEDΈφτασε σήμερα στη Θεσσαλονίκη ο δεύτερος «Μετροπόντικας» που θα χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του Μετρό της πόλης, του μεγαλύτερου δημόσιου έργου που κατασκευάζεται στην Ελλάδα.

Πρόκειται για ένα υπερσύγχρονο Μηχάνημα Ολομέτωπης Διάνοιξης Σηράγγων, βάρους 400 τόνων και μήκους 90 μέτρων, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί – σε παράλληλη πορεία με τον πρώτο «Μετροπόντικα» που βρίσκεται ήδη στην πόλη – για την κατασκευή των δύο ανεξάρτητων σηράγγων (μονής τροχιάς) του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Εντός του καλοκαιριού οι δύο «Μετροπόντικες» θα ξεκινήσουν το υπόγειο ταξίδι τους έχοντας ως αφετηρία τον NEO ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ και σε καθημερινή βάση προβλέπεται να κατασκευάζουν κατά μέσο όρο 10 μέτρα σήραγγας Μετρό σε βάθος από 16 έως 31 μέτρα.

Σήμερα, στην πόλη της Θεσσαλονίκης οι εργασίες κατασκευής του Μετρό εξελίσσονται συστηματικά και εντατικά σε 11 εργοτάξια και ήδη κατασκευάζονται οι τρεις πρώτοι Σταθμοί : ΝΕΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ, ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ  και ΣΥΝΤΡΙΒΑΝΙ.

Παράλληλα, χάρη στην κατασκευή του Μετρό πραγματοποιείται η μεγαλύτερη ενιαία αρχαιολογική ανασκαφή της Θεσσαλονίκης και τα σημαντικότερα αρχαιολογικά ευρήματα θα αναδειχθούν τόσο στο Μετρό όσο και σε κατάλληλα διαμορφωμένους χώρους της πόλης (πχ. Αλκαζάρ).

Print Friendly, PDF & Email
Scroll Up