Διαδικτυακή Πύλη - Ελληνικό Μετρό Α.Ε.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. logo espa
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. logo espa

ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ & ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – Απόσπασμα από την ομιλία του Υπουργού κ. Δημήτρη Ρέππα στη Βουλή

  • Αρχική
  • Δελτία Τύπου
  • ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ & ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – Απόσπασμα από την ομιλία του Υπουργού κ. Δημήτρη Ρέππα στη Βουλή

ΜΕΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ

  • Επεκτείνουμε το Μετρό της Αθήνας στη Γραμμή 3 (Αγία Μαρίνα (Χαϊδάρι) – Πειραιάς) και στοχεύουμε σε έναρξη κατασκευής εντός του 2011.
  • Προετοιμάζουμε την νέα γραμμή 4, που θα δώσει μια τεράστια ανάσα στο πολεοδομικό συγκρότημα της Αθήνας, στοχεύοντας στην δημοπράτηση του έργου περί τα τέλη του 2011.

Aναλυτικότερα:

  • Η επέκταση από το Αιγάλεω στην Αγία Μαρίνα (Χαϊδάρι) είναι υπό κατασκευή με προβλεπόμενο χρόνο ολοκλήρωσης στις αρχές του επόμενου έτους.
  • Η επέκταση Αγία Μαρίνα (Χαϊδάρι) – Πειραιάς βρίσκεται υπό δημοπράτηση. Έχει ουσιαστικά ολοκληρωθεί το Α’ Στάδιο του διαγωνισμού και αναμένεται η περαίωση της δικαστικής διαδικασίας, λόγω προσφυγών ορισμένων διαγωνιζομένων στα αρμόδια ευρωπαϊκά όργανα, προκειμένου να προχωρήσει το Β’ στάδιο του διαγωνισμού.
  • Η Γραμμή 4 βρίσκεται υπό μελέτη. Έχει βελτιωθεί ο σχεδιασμός του έργου, ώστε ένας κλάδος της γραμμής αυτής να καλύψει πυκνοδομημένες περιοχές στο Παγκράτι και στο Βύρωνα με 3 νέους σταθμούς, ενώ πρόκειται σύντομα να προκηρυχθεί διαγωνισμός για την ανάθεση των υπολειπόμενων μελετών του μεγάλου αυτού έργου, συνολικού προϋπολογισμού περίπου 2,7 δισ. ευρώ.

ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Η Κυβέρνησή μας παρέλαβε το έργο της κατασκευής του Μετρό της Θεσσαλονίκης σε πλήρη αποδιοργάνωση, με σοβαρά διοικητικά και τεχνικά προβλήματα και με πολύ χαμηλούς ρυθμούς εργασιών. Είναι χαρακτηριστικό ότι με αναλωμένο το 64% του συμβατικού χρόνου, είχε κατασκευαστεί μόνον το 14,5 % του οικονομικού αντικειμένου του έργου.

Αυτήν την περίοδο αξιολογούνται τα ανοικτά συμβατικά θέματα που έχουν ανακύψει μεταξύ της Αττικό Μετρό και του Αναδόχου. Δρομολογείται η αντιμετώπιση των θεμάτων που βρίσκονται σε εκκρεμότητα, στο πλαίσιο που καθορίζονται από τη σύμβαση, με γνώμονα την υλοποίηση του έργου και κατ΄ επέκταση τη σύντομη παράδοση του στους πολίτες της Θεσσαλονίκης. Αποτέλεσμα αυτών των ενεργειών είναι η επανεκκίνηση του έργου με εντατικούς ρυθμούς τόσο σε επίπεδο διάνοιξης σηράγγων, όσο και σε επίπεδο κατασκευής των σταθμών.

Σε ό,τι αφορά στις επεκτάσεις του Μετρό προς Καλαμαριά, στοχεύουμε σε έναρξη κατασκευής περί τα τέλη του 2011 και ωριμάζουμε τις μελέτες στη δυτική επέκταση προς Σταυρούπολη / Ευκαρπία.

 

Print Friendly, PDF & Email
WCAG