ΤΡΑΜ – Υπογραφή της σύμβασης για την κατασκευή της επέκτασης του ΤΡΑΜ προς Πειραιά

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό Α.Ε. κ. Χρήστος Τσίτουρας και ο κ. Δημήτριος Ντινόπουλος εκπρόσωπος της αναδόχου εταιρείας ΘΕΜΕΛΗ Α.Ε., υπέγραψαν σήμερα την σύμβαση κατασκευής της επέκτασης του ΤΡΑΜ προς τον Πειραιά, ύψους 61.5 εκ ευρώ, έργο που χρηματοδοτείται στο πλαίσιο του Ε.Σ.Π.Α. και του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Αττική 2007-2013».

Η τελετή υπογραφής της σύμβασης πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο, παρουσία του Υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Κωστή Χατζηδάκη, του Αναπληρωτή Υπουργού κ. Σταύρου Καλογιάννη, του Δημάρχου Πειραιά κ. Βασίλη Μιχαλολιάκου, του Γεν. Γραμματέα Δημοσίων Έργων κ. Στράτου Σιμόπουλου και του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών κ. Νικόλαου Σταθόπουλου, οι οποίοι εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την προώθηση των μεγάλων έργων που πραγματοποιούνται στο σημαντικότερο Λιμάνι της χώρας.

Ο Πειραιάς, παράλληλα με την κατασκευή της επέκτασης του Μετρό προς τον Πειραιά (Αγ. Μαρίνα – Πειραιάς – 6 σταθμοί 7,6 χλμ), θα αποκτήσει ένα σύγχρονο δίκτυο Τραμ (Ν. Φάληρο – Κέντρο – Λιμάνι Πειραιά), που θα εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση 35.000 επιβάτες.

Η επέκταση του ΤΡΑΜ συνολικού μήκους 5,4 χλμ με 12 στάσεις ξεκινάει από τον σταθμό ΗΣΑΠ στο γήπεδο Καραϊσκάκη και καταλήγει στο Λιμάνι του Πειραιά με τερματικό σταθμό την «Ακτή Ποσειδώνος».

Η κατασκευή του έργου πρόκειται να ξεκινήσει άμεσα και να ολοκληρωθεί σε 25 μήνες, ενώ παράλληλα η Αττικό Μετρό Α.Ε., θα προμηθευθεί, με διεθνή διαγωνισμό, 25 νέα οχήματα Τραμ προκειμένου να υποστηρίξουν την νέα επέκταση.

Μετά την υπογραφή της σύμβασης, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό Α.Ε. κ. Χρήστος Τσίτουρας τόνισε : «Πρόκειται για τη δεύτερη μεγάλη επένδυση που γίνεται στο Πειραιά, ο οποίος σε λίγα χρόνια θα διαθέτει Μετρό και ΤΡΑΜ για την εξυπηρέτηση των κατοίκων του και των ταξιδιωτών. Εκτός από την συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση οι περιοχές του Πειραιά θα αναβαθμισθούν σημαντικά καθώς η Αττικό Μετρό Α.Ε. θα συμβάλλει ουσιαστικά στην αναβάθμιση της περιοχής διέλευσης με τη δημιουργία χώρων πρασίνου, όπου προβλέπεται να φυτευτούν 1.200 δένδρα και την ανάπλαση πάρκων καθώς και την εγκατάσταση ενός σύγχρονου συστήματος αποκομιδής των απορριμμάτων με υπόγειους κάδους συλλογής. Επίσης, στο πρώτο στάδιο εφαρμογής του έργου περιλαμβάνονται οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για την καλύτερη εξυπηρέτηση της πόλης του Πειραιά και των κατοίκων της.

Με όλες τις ως άνω υποδομές, το μεγαλύτερο Λιμάνι της χώρας αποκτά πάλι την χαμένη αίγλη του και μετατρέπεται σε ένα σύγχρονο συγκοινωνιακό κόμβο Μ.Μ.Μ., όπου εκεί ενώνονται λειτουργικά δύο Γραμμές Μετρό (Γραμμή 1 και 3), το Λιμάνι (ΟΛΠ), ο Προαστιακός και το ΤΡΑΜ, διευκολύνοντας ουσιαστικά τους χιλιάδες επιβάτες που επιθυμούν να ταξιδέψουν με πλοίο.

Η Αττικό Μετρό Α.Ε. αποτελεί σήμερα την αιχμή του δόρατος για την ανάπτυξη που τόσο πολύ έχει ανάγκη η Ελλάδα, και συνεχίζει με μεθοδικότητα να σχεδιάζει τις περαιτέρω επεκτάσεις, τόσο για το Μετρό όσο και για το ΤΡΑΜ».

AM_Press_14.11.2012_1_LG

Print Friendly, PDF & Email
Scroll Up