Δεύτερη γενιά συρμών

Δεύτερη γενιά συρμών

ΓΕΝIΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡIΕΣ
Αριθμός Συρμών21 (7 Συρμοί DC/AC και 14 Συρμοί DC)
Σύνθεση Συρμού6 Οχήματα
Πόρτες ανά Όχημα4 ολισθαίνουσες θύρες εφαρμοστού τύπου
ανά πλευρά
Χωρητικότητα Συρμών DC196 Καθίσματα
866 όρθιοι (5 Επιβάτες/τ.μ.)
1062 Επιβάτες/Συρμό
Χωρητικότητα Συρμών DC-AC158 Καθίσματα
868 όρθιοι (5 Επιβάτες/τ.μ.)
1026 Επιβάτες/Συρμό
Διευκολύνσεις ΕπιβατώνΚλιματισμός στους Συρμούς.
Εσωτερικές πινακίδες προορισμού με δυνατότητες εναλλασσόμενων μηνυμάτων.
Χώροι αποκλειστικής χρήσης από άτομα με ειδικές ανάγκες.
Γέφυρες επικοινωνίας μεγάλου εύρους που επιτρέπουν να κατανέμεται ισομερώς η φόρτιση των επιβατών στα οχήματα.
Κομβία ανοίγματος θυρών προς χρήση από τους επιβάτες σε ώρες μη αιχμής.
ΤΕΧΝIΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡIΣΤIΚΑ
Διαμόρφωση ΣυρμούΔύο μονάδες τριών (3) οχημάτων συνδεδεμένων κατοπτρικά
Κινητήριο/Iθυντήριο Όχημα – Ρυμουλκούμενο Όχημα – Κινητήριο Όχημα
Μήκος συρμού106μ.
Πλάτος Οχήματος2800χιλ.
Ύψος Οχήματος3690χιλ.
Εσωτερικό Ύψος Οροφής Οχήματος2100χιλ. έως 2200χιλ.
Βάρος Συρμού DC/AC202 τόνοι κενός
275 τόνοι (5 Επιβάτες/τ.μ.)
Βάρος Συρμού DC182 τόνοι κενός
255 τόνοι (5 Επιβάτες/τ.μ.)
Εύρος Τροχιάς1435χιλ.
Τάση Λειτουργίας  Συρμού DC/AC750VDC/25kVAC
Τάση Λειτουργίας  Συρμού DC750VDC
Κινητήρες Έλξης4 Χ 170kW AC ανά κινητήριο όχημα
Έλεγχοι Έλξης Συρμού DC/ACCοnνerter AC-DC, VVVF Inνerter
(IGBT technοlοgy)
Έλεγχοι Έλξης Συρμού DCVVVF Inνerter (IGBT technοlοgy)
ΠέδησηΑνάκτησης ενέργειας/Δυναμική/Πνευματική
Μέση Επιτάχυνση1.00μ. / δευτερόλεπτο2
Μέση Επιβράδυνση1,1μ./δευτ.2 (Υπό Κανονικές Συνθήκες)
1,20μ./δευτ.2 (Σε Συνθήκες Έκτακτης
Ανάγκης)
Μέγιστη Ταχύτητα Συρμού DC/AC120χλμ. / ώρα
Μέγιστη Ταχύτητα Συρμού DC80χλμ. / ώρα
Κατασκευή ΑμαξώματοςΑνοξείδωτος Χάλυβας
‘Aλλες πληροφορίεςΠλήρες σύστημα ένδειξης και διάγνωσης βλαβών.
Δοκιμές προσομοίωσης εμπορικής λειτουργίας.
Πρόγραμμα απόδειξης αξιοπιστίας.
ΠΛΗΡΟΦΟΡIΕΣ ΕΠIΧΕIΡΗΜΑΤIΚΗΣ ΦΥΣΗΣ
ΑνάδοχοςΚοινοπραξία ‘HANWHA-Rοtem’
Κύριοι Προμηθευτές Τροχαίου ΥλικούMITSUBISHI
VAPOR
KNORR-BREMSE
Χώρες ή Περιοχές ΚατασκευήςΝ. Κορέα, Ιαπωνία
Παράδοση2004
Print Friendly, PDF & Email
Scroll Up