Διαδικτυακή Πύλη - Ελληνικό Μετρό Α.Ε.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. logo espa
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. logo espa

Συχνές Ερωτήσεις

Για ποιο λόγο διακόπηκε η λειτουργία της Γραμμης 3 από Εθνική Άμυνα μέχρι Δ. Πλακεντίας και Αεροδρόμιο;

Σε αντίθεση με τους Σταθμούς ΧΟΛΑΡΓΟΣ και ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ όπου είχε κατασκευασθεί το κέλυφος των Σταθμών κατά τη διάνοιξη της σήραγγας προς Δουκίσσης Πλακεντίας, στον Σταθμό ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ δεν είχε πραγματοποιηθεί καμία κατασκευαστική εργασία. Στις 14 Φεβρουαρίου 2009 πραγματοποιήθηκε η απαραίτητη διακοπή τμήματος της Γραμμής 3 στο ύψος του Σταθμού ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ. Η επαναλειτουργία του εν λόγω τμήματος της Γραμμής πραγματοποιήθηκε στις αρχές Σεπτεμβρίου 2009, οπότε δόθηκε στο επιβατικό κοινό και ο Σταθμός ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ. Τον Δεκέμβριο του 2010 τέθηκε σε λειτουργία και ο Σταθμός ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.

 


Πού ακριβώς βρίσκονται οι νέοι σταθμοί των επεκτάσεων της Γραμμής 2 του Μετρό προς Ανθούπολη και Ελληνικό;

Οι ακριβείς διευθύνσεις των νέων σταθμών της Γραμμής 2 είναι οι εξής:

ΕΠΕΚΤΑΣΗΣΤΑΘΜΟΣΘΕΣΗ
‘Aγιος Αντώνιος-Ανθούπολη
ΠεριστέριΠλατεία Δημοκρατίας
ΑνθούποληΑναπάυσεως Αμφιλοχίας
‘Aγιος Δημήτριος-Ελληνικό
ΗλιούποληΒουλιαγμένης & Κλεάνθους
‘AλιμοςΗρώος Μάτση & Βουλιαγμένης
ΑργυρούποληΠόντου (γήπεδο Μπάσκετ)
ΕλληνικόΒουλιαγμένης & Ιασωνίδου

 

 


Πού ακριβώς θα βρίσκονται οι νέοι σταθμοί των επεκτάσεων της Γραμμής 3 του Μετρό προς Αγία Μαρίνα (Δήμο Αγίας Βαρβάρας) και Πειραιά;

Οι ακριβείς διευθύνσεις των νέων σταθμών της Γραμμής 3 θα είναι οι εξής:

ΕΠΕΚΤΑΣΗΣΤΑΘΜΟΣΘΕΣΗ
Αιγάλεω-Αγία Μαρίνα (Δήμος Αγίας Βαρβάρας)
Αγία ΜαρίναΙερά Οδός & Αγίας Μαρίνας
Αγία Μαρίνα (Δήμος Αγίας Βαρβάρας)-Πειραιάς
Αγία ΒαρβάραΛ. Ελευθερίου Βενιζέλου (Αγ.Ελεούσα)
ΚορυδαλλόςΠλατεία Ελευθερίας
ΝίκαιαΠλατεία Ελ. Βενιζέλου
ΜανιάτικαΑιτωλικού & Μαυρομιχάλη
ΠειραιάςΛιμάνι (πλησίον ΗΣΑΠ)
Δημοτικό ΘέατροΗρώων Πολυτεχνείου & Βασ. Γεωργίου

 


Πού θα οριοθετούνται οι σταθμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης;

Οι ακριβείς διευθύνσεις των  σταθμών του μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι οι εξής:

 ΕΠΕΚΤΑΣΗΣΤΑΘΜΟΣΘΕΣΗ
Σταθμοί Μετρό Θεσσαλονίκης
Νέος Σιδηροδρομικός ΣταθμόςΜοναστηρίου & Αναγεννήσεως
ΔημοκρατίαςΜοναστηρίου & 26ης Οκτωβρίου
ΒενιζέλουΕγνατίας & Βενιζέλου
Αγία ΣοφίαςΕγνατίας & Αγίας Σοφίας
ΣυντριβάνιΕγνατίας & Αγγελάκη (περιοχή Δ.Ε.Θ.)
ΠανεπιστήμιοΕγνατίας & 3ης Σεπτεμβρίου
ΠαπάφηΚ.Καραμανλή & Παπάφη
ΕυκλείδηΑσκληπιού & Κατσιμίδη
ΦλέμινγκΔελφών & Φλέμινγκ
ΑναλήψεωςΔελφών & Αναλήψεως
ΠατρικίουΣόλωνος & 25ης Μαρτίου
ΒούλγαρηΠαπαδάκη & Βούλγαρη
Νέα ΕλβετίαΨελλού

 

Για ποιο λόγο επιλέχθηκε η μέθοδος επικάλυψης και εκσκαφής στην κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης;

Η κατασκευή των σταθμών του δικτύου της Θεσσαλονίκης επιλέχτηκε να πραγματοποιηθεί με τη μέθοδο επικάλυψης και εκσκαφής (cover and cut) προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η όχληση στη λειτουργία της πόλης. Με τη μέθοδο αυτή, το μεγαλύτερο τμήμα των κατασκευαστικών εργασιών θα πραγματοποιηθεί υπογείως και η αναπόφευκτη όχληση από τις επιφανειακές εργασίες θα είναι σημαντικά μικρότερη σε σχέση με τις μεθόδους ανοιχτού ορύγματος (cut and cover) που εφαρμόστηκε στους περισσότερους σταθμούς μετρό της Αθήνας.


Τι ακριβώς είναι το σύστημα θυρών επί των αποβάθρων που θα διαθέτει το Μετρό της Θεσσαλονίκης;

Αποτελεί τεχνολογική καινοτομία, που εφαρμόζεται πλέον σε νέα συστήματα Μετρό, η εγκατάσταση θυρών στις αποβάθρες των Σταθμών (που ανοίγουν αυτομάτως μόνο με την έλευση του συρμού στο σταθμό). Η εγκατάσταση των θυρών αυτών επιτρέπει την αυτοματοποίηση όλου του συστήματος και οδηγεί σε μεγαλύτερη ασφάλεια των επιβατών του Μετρό.


 

Print Friendly, PDF & Email
WCAG