Πρόοδος έργου
Τα έργα σε λειτουργία
Σταθμοί μετεπιβίβασης
-Κατεχάκη
-Εθνική Άμυνα
-Χαλάνδρι
-Δουκίσσης Πλακεντίας
-Συγγρού - Φιξ
-Νομισματοκοπείο
-Πρόγραμμα ανάπτυξης χώρων στάθμευσης ΙΧ
Χρηματοδότηση




Search



 








   
Αρχική σελίδα > Κατασκευή Μετρό Αθήνας > Σταθμοί μετεπιβίβασης > Κατασκευή   Λειτουργία
Συγγρού - Φιξ

   
 Κατεβάστε σε μορφή .jpg
Βρίσκεται στη θέση του ομώνυμου Σταθμού του Μετρό και πλησίον του διατηρημένου τμήματος του παλαιού κτηρίου ΦΙΞ στην αρχή της Λεωφόρου Συγγρού.

Περιλαμβάνει:

Υπόγειο χώρο στάθμευσης ΙΧ οχημάτων, χωρητικότητας 640
θέσεων σε 6 επίπεδα.
Σταθμό μετεπιβίβασης λεωφορείων ΟΑΣΑ, στον οποίο έχει
αφετηρία 1 λεωφορειακή γραμμή (910) και διέρχονται άλλες 15 (Α2, Β2, Ε22, Τ1, Τ2, 1, 5, 15, 10, 040, 550, 106, 126, 136, 137).

Ο Σταθμός Μετεπιβίβασης είναι φιλικός σε όλους τους επιβάτες-χρήστες διαθέτοντας ράμπες, κυλιόμενες σκάλες, ανελκυστήρες, καθώς και απευθείας υπόγεια σύνδεση με τον Σταθμό του Μετρό.

Ο Χώρος Στάθμευσης ΙΧ οχημάτων διαθέτει σύγχρονο αυτοματοποιημένο σύστημα ολοκληρωμένης διαχείρισης στάθμευσης και περιλαμβάνει σε κάθε όροφο - πέρα από θέσεις στάθμευσης για άτομα με ειδικές ανάγκες - και ειδικούς χώρους για στάθμευση μοτοσικλετών.

Το έργο ολοκληρώθηκε, παραδόθηκε στην ΑΜΕΛ και τέθηκε σε λειτουργία στις 13 Δεκεμβρίου 2005.

Τόσο το κτίριο του Σταθμού των Λεωφορείων όσο και οι 6 υπόγειοι χώροι στάθμευσης έχουν κατασκευασθεί με τις υψηλότερες προδιαγραφές και διαθέτουν τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα:

μοντέρνα και αξιόπιστα συστήματα πληρωμής,
ηλεκτρονική ενημέρωση για τις ελεύθερες θέσεις στάθμευσης στην είσοδο και σε καθένα από τους 6 ορόφους,
πλήρως αυτοματοποιημένο σύστημα λειτουργίας,
σύγχρονα μέτρα ασφαλείας,
κυλιόμενες κλίμακες και ανελκυστήρες για άτομα με ειδικές ανάγκες.

Όλα τα ηλεκτρονικά μηχανήματα και συστήματα είναι συνδεδεμένα με το Κέντρο Ελέγχου, το οποίο βρίσκεται σε κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο στο κτίριο του Σταθμού των Λεωφορείων, και εκεί λαμβάνονται και αξιοποιούνται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν την ασφαλή λειτουργία του υπόγειου χώρου στάθμευσης. Το όλο σύστημα είναι πλήρως αυτοματοποιημένο, εύχρηστο και λειτουργικό, αντίστοιχο άλλων επιτυχημένων μεγάλων χώρων στάθμευσης (πχ. Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος).

Σε κάθε όροφο υπάρχουν ηλεκτρονικές κάμερες κλειστού κυκλώματος, οι οποίες ελέγχουν την κίνηση των οχημάτων μέσω αντιστοίχων οθονών που βρίσκονται στο Κέντρο Ελέγχου. Επίσης, σε κάθε όροφο είναι εγκατεστημένο ηλεκτρονικό μηχάνημα πληρωμής με μαγνητική κάρτα, το οποίο διαθέτει και σύστημα επικοινωνίας με το Κέντρο Ελέγχου.

Στην είσοδο/έξοδο του χώρου στάθμευσης υπάρχουν ηλεκτρονικά μηχανήματα έκδοσης/ακύρωσης της μαγνητικής κάρτας καθώς και ηλεκτρονικές κάμερες αναγνώρισης των εισερχομένων/εξερχομένων οχημάτων.

Τέλος, σημειώνεται ότι ο υπόγειος χώρος στάθμευσης διαθέτει μια σειρά παθητικών και ενεργητικών μέτρων για την ελαχιστοποίηση της πιθανότητας πυρκαγιάς και για την καταπολέμησή της.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι, ακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις, έχει προβλεφθεί απευθείας σύνδεση του Μετρό με το παρακείμενο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (κτίριο Φιξ), όταν ολοκληρωθεί η κατασκευή του.

   
 
Εκτύπωση σελίδας Αποστολή σελίδας
    Τελευταία Ενημέρωση: 21/2/2013
 
     
                                                         

   







ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. ©2007 All rights reserved
Powered by Osmium™ | Creative Marketing S.A.