Open Menu
Εταιρεία
Αττικό Μετρό Α.Ε.
Ιδρυτικός νόμος της ΑΜ
Διοικητικό Συμβούλιο
Οικονομικά Στοιχεία
Αποφάσεις Δ.Σ.
Οργανόγραμμα Αττικό Μετρό Α.Ε.
Κοινωνική παρουσία
Διευκολύνσεις ΑμεΑ στους Σταθμούς και τους Συρμούς
Αναπλάσεις χώρων
Μειώσεις κύριων Λειτουργικών Δαπανών ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
Πιστοποίηση ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.
Πρόσθετες Αρμοδιότητες της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.
Θέσεις Εργασίας
Τεχνικά στοιχεία
Γεωλογικά
Μέθοδοι κατασκευής
Μέθοδος ανοιχτού ορύγματος (Cut & Cover)
Μέθοδος επικάλυψης-εκσκαφής (Cover & Cut)
Συμβατική μέθοδος εκσκαφής σηράγγων (ΝΑΤΜ)
Μηχανήματα διάνοιξης
Μηχάνημα Διάνοιξης Σηράγγων
Ασπίδα Εξισορρόπησης Πίεσης Εδάφους
Μηχάνημα Τύπου Ανοικτής Ασπίδας
Τροχαίο υλικό
Πρώτη γενιά συρμών
Δεύτερη γενιά συρμών
Τρίτη γενιά συρμών
Ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα
Ηλεκτρομηχανολογικές Εγκαταστάσεις
Σηματοδότηση
Συστήματα Επικοινωνίας
Συλλογή Κομίστρου
Σύστημα Έλξης
Σιδηροδρομική Επιδομή
Μετρό Αθήνας
Ιστορικά στοιχεία
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Ιστορικό γραμμής 1
Ορόσημα των έργων σε λειτουργία
Πρόοδος έργου
Πειραιάς
Σταθμοί
Σταθμοί Επέκτασης Γραμμής 3 Χαϊδάρι-Πειραιάς
Γραμμή 4
Γενική περιγραφή της Γραμμής 4
Τμήμα Α: Άλσος Βεΐκου – Γουδή
Δημοπράτηση
Η χάραξη της Γραμμής
Σταθμοί
Σήραγγα
Περιβαλλοντικές μελέτες
Γεωλογική και γεωτεχνική έρευνα
Τα έργα σε λειτουργία
Το βασικό έργο
Γραμμή 2
Γραμμή 3
Σταθμοί μετεπιβίβασης
Κατεχάκη
Συγγρού – Φιξ
Νομισματοκοπείο
Εθνική Άμυνα
Χαλάνδρι
Αγία Μαρίνα
Δουκίσσης Πλακεντίας
Χώρος Στάθμευσης Κεραμεικός
Πρόγραμμα ανάπτυξης χώρων στάθμευσης ΙΧ
AM – ΚΙΑΣΩ – Re-think Athens
Χρηματοδότηση
Μετρό Θεσσαλονίκης
Ιστορικό
Πρόοδος έργων
Πρόοδος βασικού έργου
Επέκταση προς Καλαμαριά
Σταθμοί
Σταθμοί Βασικού Έργου
Σταθμοί Επέκτασης Καλαμαριάς
Βελτιώσεις στη Μελέτη του Έργου
Αρχαιολογικές ανασκαφές
Επεκτάσεις
Χρηματοδότηση
ΤΡΑΜ
Επέκταση του Τραμ προς Πειραιά
Πρόοδος έργου ΤΡΑΜ
Μετρό & Πολιτισμός
Αρχαιολογικό έργο στο Μετρό Αθήνας
Aνασκαφές & Σταθμοί
Αρχαία & Επεκτάσεις
Πρόγραμμα εικαστικής πλαισίωσης
Έργα τέχνης
Διαγωνισμοί
Υπηρεσία Τύπου & Εταιρικής Επικοινωνίας
Δελτία Τύπου
Φωτογραφίες & Video
Επέκταση Μετρό προς Πειραιά
Κατασκευή Μετρό Θεσσαλονίκης
Επέκταση Τραμ προς Πειραιά
Χάρτες
Χάρτης Μετρό Αθήνας
Χάρτης Μετρό Θεσσαλονίκης
Χάρτης ΤΡΑΜ
Επικοινωνία
Συχνές Ερωτήσεις
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Εταιρεία
Αττικό Μετρό Α.Ε.
Ιδρυτικός νόμος της ΑΜ
Διοικητικό Συμβούλιο
Οικονομικά Στοιχεία
Αποφάσεις Δ.Σ.
Οργανόγραμμα Αττικό Μετρό Α.Ε.
Κοινωνική παρουσία
Διευκολύνσεις ΑμεΑ στους Σταθμούς και τους Συρμούς
Αναπλάσεις χώρων
Μειώσεις κύριων Λειτουργικών Δαπανών ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
Πιστοποίηση ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.
Πρόσθετες Αρμοδιότητες της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.
Θέσεις Εργασίας
Τεχνικά στοιχεία
Γεωλογικά
Μέθοδοι κατασκευής
Μέθοδος ανοιχτού ορύγματος (Cut & Cover)
Μέθοδος επικάλυψης-εκσκαφής (Cover & Cut)
Συμβατική μέθοδος εκσκαφής σηράγγων (ΝΑΤΜ)
Μηχανήματα διάνοιξης
Μηχάνημα Διάνοιξης Σηράγγων
Ασπίδα Εξισορρόπησης Πίεσης Εδάφους
Μηχάνημα Τύπου Ανοικτής Ασπίδας
Τροχαίο υλικό
Πρώτη γενιά συρμών
Δεύτερη γενιά συρμών
Τρίτη γενιά συρμών
Ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα
Ηλεκτρομηχανολογικές Εγκαταστάσεις
Σηματοδότηση
Συστήματα Επικοινωνίας
Συλλογή Κομίστρου
Σύστημα Έλξης
Σιδηροδρομική Επιδομή
Μετρό Αθήνας
Ιστορικά στοιχεία
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Ιστορικό γραμμής 1
Ορόσημα των έργων σε λειτουργία
Πρόοδος έργου
Πειραιάς
Σταθμοί
Σταθμοί Επέκτασης Γραμμής 3 Χαϊδάρι-Πειραιάς
Γραμμή 4
Γενική περιγραφή της Γραμμής 4
Τμήμα Α: Άλσος Βεΐκου – Γουδή
Δημοπράτηση
Η χάραξη της Γραμμής
Σταθμοί
Σήραγγα
Περιβαλλοντικές μελέτες
Γεωλογική και γεωτεχνική έρευνα
Τα έργα σε λειτουργία
Το βασικό έργο
Γραμμή 2
Γραμμή 3
Σταθμοί μετεπιβίβασης
Κατεχάκη
Συγγρού – Φιξ
Νομισματοκοπείο
Εθνική Άμυνα
Χαλάνδρι
Αγία Μαρίνα
Δουκίσσης Πλακεντίας
Χώρος Στάθμευσης Κεραμεικός
Πρόγραμμα ανάπτυξης χώρων στάθμευσης ΙΧ
AM – ΚΙΑΣΩ – Re-think Athens
Χρηματοδότηση
Μετρό Θεσσαλονίκης
Ιστορικό
Πρόοδος έργων
Πρόοδος βασικού έργου
Επέκταση προς Καλαμαριά
Σταθμοί
Σταθμοί Βασικού Έργου
Σταθμοί Επέκτασης Καλαμαριάς
Βελτιώσεις στη Μελέτη του Έργου
Αρχαιολογικές ανασκαφές
Επεκτάσεις
Χρηματοδότηση
ΤΡΑΜ
Επέκταση του Τραμ προς Πειραιά
Πρόοδος έργου ΤΡΑΜ
Μετρό & Πολιτισμός
Αρχαιολογικό έργο στο Μετρό Αθήνας
Aνασκαφές & Σταθμοί
Αρχαία & Επεκτάσεις
Πρόγραμμα εικαστικής πλαισίωσης
Έργα τέχνης
Διαγωνισμοί
Υπηρεσία Τύπου & Εταιρικής Επικοινωνίας
Δελτία Τύπου
Φωτογραφίες & Video
Επέκταση Μετρό προς Πειραιά
Κατασκευή Μετρό Θεσσαλονίκης
Επέκταση Τραμ προς Πειραιά
Χάρτες
Χάρτης Μετρό Αθήνας
Χάρτης Μετρό Θεσσαλονίκης
Χάρτης ΤΡΑΜ
Επικοινωνία
Συχνές Ερωτήσεις
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Day
•
15 Δεκεμβρίου, 2020
>
2020
>
Δεκέμβριος
>
15
RFP – 390/20 – “ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜΩΝ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ & Η/Υ” – Τεύχος Διευκρινίσεων 2
•
15 Δεκ 2020
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2020
•
15 Δεκ 2020
Ελληνικα
English
Search
Scroll Up
Κλείσιμο
Μεγέθυνση / Σμίκρυνση
A-
A+
Πλοήγηση με το πληκτρολόγιο
Υπογράμμιση υπερσυνδέσμων
Έμφαση στους υπερσυνδέσμους
Clear cookies
Ασπρόμαυρες εικόνες
Αντιστροφή χρωμάτων
Αποφυγή κινούμενων εικόνων
Κλείσιμο
Accessibility by WAH
Αρχική
Εταιρεία
Αττικό Μετρό Α.Ε.
Ιδρυτικός νόμος της ΑΜ
Διοικητικό Συμβούλιο
Οικονομικά Στοιχεία
Αποφάσεις Δ.Σ.
Οργανόγραμμα Αττικό Μετρό Α.Ε.
Κοινωνική παρουσία
Διευκολύνσεις ΑμεΑ στους Σταθμούς και τους Συρμούς
Αναπλάσεις χώρων
Μειώσεις κύριων Λειτουργικών Δαπανών ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
Πιστοποίηση ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.
Πρόσθετες Αρμοδιότητες της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.
Ερευνητικό Έργο RESOLUTE
Θέσεις Εργασίας
Τεχνικά στοιχεία
Γεωλογικά
Μέθοδοι κατασκευής
Μέθοδος ανοιχτού ορύγματος (Cut & Cover)
Μέθοδος επικάλυψης-εκσκαφής (Cover & Cut)
Συμβατική μέθοδος εκσκαφής σηράγγων (ΝΑΤΜ)
Μηχανήματα διάνοιξης
Μηχάνημα Διάνοιξης Σηράγγων
Ασπίδα Εξισορρόπησης Πίεσης Εδάφους
Μηχάνημα Τύπου Ανοικτής Ασπίδας
Τροχαίο υλικό
Πρώτη γενιά συρμών
Δεύτερη γενιά συρμών
Τρίτη γενιά συρμών
Ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα
Ηλεκτρομηχανολογικές Εγκαταστάσεις
Σηματοδότηση
Συστήματα Επικοινωνίας
Συλλογή Κομίστρου
Σύστημα Έλξης
Σιδηροδρομική Επιδομή
Κατασκευή μετρό Αθήνας
Ιστορικά στοιχεία
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Ιστορικό γραμμής 1
Ορόσημα των έργων σε λειτουργία
Πρόοδος έργου
Πειραιάς
Γραμμή 4
Γενική περιγραφή της Γραμμής 4
Τμήμα Α: Άλσος Βεΐκου – Γουδή
Δημοπράτηση
Η χάραξη της Γραμμής
Σταθμοί
Σήραγγα
Περιβαλλοντικές μελέτες
Γεωλογική και γεωτεχνική έρευνα
Σταθμοί Επέκτασης Γραμμής 3 Χαϊδάρι-Πειραιάς
Τα έργα σε λειτουργία
Το βασικό έργο
Γραμμή 2
Γραμμή 3
Σταθμοί μετεπιβίβασης
Κατεχάκη
Συγγρού – Φιξ
Νομισματοκοπείο
Εθνική Άμυνα
Χαλάνδρι
Αγία Μαρίνα
Δουκίσσης Πλακεντίας
Χώρος Στάθμευσης Κεραμεικός
Πρόγραμμα ανάπτυξης χώρων στάθμευσης ΙΧ
AM – ΚΙΑΣΩ – Re-think Athens
Χρηματοδότηση
Κατασκευή Μετρό Θεσσαλονίκης
Ιστορικό
Πρόοδος έργου
Επέκταση προς Καλαμαριά
Σταθμοί
Σταθμοί Βασικού Έργου
Σταθμοί Επέκτασης Καλαμαριάς
Βελτιώσεις στη Μελέτη του Έργου
Αρχαιολογικές ανασκαφές
Επεκτάσεις
Χρηματοδότηση
ΤΡΑΜ
Επέκταση του Τραμ προς Πειραιά
Πρόοδος έργου ΤΡΑΜ
Μετρό & Πολιτισμός
Αρχαιολογικό έργο στο Μετρό Αθήνας
Aνασκαφές & Σταθμοί
Αρχαία & Επεκτάσεις
Πρόγραμμα εικαστικής πλαισίωσης
Έργα τέχνης
Υπηρεσία Τύπου & Εταιρικής Επικοινωνίας
Δελτία Τύπου
Φωτογραφίες & Video
Επέκταση Μετρό προς Πειραιά
Κατασκευή Μετρό Θεσσαλονίκης
Επέκταση του Τραμ προς Πειραιά
Χάρτες
Χάρτης Μετρό Αθήνας
Χάρτης Μετρό Θεσσαλονίκης
Χάρτης ΤΡΑΜ
Επικοινωνία
Συχνές Ερωτήσεις
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Προκηρύξεις / Διαγωνισμοί
Μήνυμα Προέδρου και Αντιπροέδρου Δ.Σ. & Διευθύνοντος Συμβούλου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.
Μήνυμα Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών
Όροι χρήσης του ιστοχώρου www.ametro.gr
Πολιτική Απορρήτου
Πολιτική Cookies
Χάρτης ιστοχώρου