ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: Σπίρτζης: «Το καλοκαίρι ολοκληρώνεται η κατασκευή των σηράγγων στην επέκταση προς Καλαμαριά» Άφιξη του ΤΒΜ «Φρίξος» στο σταθμό «Νομαρχία» Μυλόπουλος: «Η Θεσσαλονίκη άλλαξε σελίδα, γυρίζοντας οριστικά την πλάτη στο κακό παρελθόν των καθυστερήσεων, της λαμαρίνας και της διχόνοιας, με αφορμή το μετρό»     

Σπίρτζης: «Το καλοκαίρι ολοκληρώνεται η κατασκευή των σηράγγων στην επέκταση προς Καλαμαριά»

Άφιξη του ΤΒΜ «Φρίξος» στο σταθμό «Νομαρχία»

Μυλόπουλος: «Η Θεσσαλονίκη άλλαξε σελίδα, γυρίζοντας οριστικά την πλάτη στο κακό παρελθόν των

καθυστερήσεων, της λαμαρίνας και της διχόνοιας, με αφορμή το μετρό»

Παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστου Σπίρτζη πραγματοποιήθηκε σήμερα, Κυριακή 22 Απριλίου 2018 η άφιξη του δεύτερου μηχανήματος διάνοιξης σηράγγων (ΤΒΜ «Φρίξος»), στο σταθμό «Νομαρχία» της επέκτασης του μετρό προς Καλαμαριά.

Κατά την τελετή άφιξης του ΤΒΜ «Φρίξος» στο σταθμό παρόντες ήταν: ο Αναπληρωτής Υπουργός Περιβάλλοντος, κ. Σωκράτης Φάμελλος, ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Α’ Θεσσαλονίκης, κ. Τριαντάφυλλος Μηταφίδης, ο Βουλευτής Ανεξάρτητων Ελλήνων Α΄ Θεσσαλονίκης, κ. Κώστας Ζουράρις, η Διευθύντρια του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη, κ. Κατερίνα Νοτοπούλου, ο Πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Καθηγητής, Γιάννης Μυλόπουλος, η Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, κ. Βούλα Πατουλίδου, ο Δήμαρχος Καλαμαριάς, κ. Θεοδόσης Μπακογλίδης, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΘ, κ. Σάββας Παναγιωτίδης, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ, κ. Ιωάννης Τσιώνας, καθώς και στελέχη της Αναδόχου Κοινοπραξίας.

Μετά το πέρας της τελετής άφιξης του Μηχανήματος Ολομέτωπης Κοπής (ΤΒΜ), ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε:

«Παρακολουθήσαμε τον δεύτερο μετροπόντικα να φτάνει στον τελευταίο σταθμό, πριν τη συμβολή της επέκτασης με τη βασική γραμμή του μετρό της Θεσσαλονίκης. Η εκτίμηση που έχουμε, αν δεν βρεθούν προβλήματα στο έδαφος, είναι ότι μέσα στο καλοκαίρι θα έχει ολοκληρωθεί η διάνοιξη των σηράγγων. Επομένως, το μετρό της Θεσσαλονίκης πλέον τελειώνει με την επέκτασή του –ευτυχώς- και θα είμαστε πολύ σύντομα πάλι μαζί, για να έχουμε την ολοκλήρωση της διάνοιξης της σήραγγας.

[Για την επέκταση του μετρό στις δυτικές συνοικίες] Δεν ξεκίνησε απλά η διαβούλευση. Ολοκληρώνεται η διαβούλευση. Η Θεσσαλονίκη και η Αθήνα, όπου γίνονται επεκτάσεις του μετρό, με την νέα νομοθεσία που έχουμε και την ευελιξία, που μπορούμε να έχουμε. Δεν θέλουμε να επαναλάβουμε τα λάθη του παρελθόντος. Δεν  μπορεί, δηλαδή, να ξεκινήσει ένα έργο και να δεσμεύει για δεκαετίες την πόλη το συγκοινωνιακό έργο, το περιβάλλον και όλα τα υπόλοιπα, όπως έχουν οι Θεσσαλονικείς βιώσει στην καθημερινότητά τους πάνω από 10 χρόνια. Άρα, πρώτα θα ολοκληρωθούν οι πρόδρομες εργασίες, οι αδειοδοτήσεις, οι μελέτες και στη συνέχεια θα ξεκινήσει το έργο των επεκτάσεων, τόσο προς τις δυτικές συνοικίες όσο και προς το αεροδρόμιο.

Και επειδή ακούμε από την αξιωματική αντιπολίτευση κριτική για αυτό, να τους ζητήσουμε συγγνώμη για δύο πράγματα. Το πρώτο είναι να τους ζητήσουμε συγγνώμη, που ολοκληρώνονται τα έργα και τους χαλάμε την ωραία ιστορία, που είχανε στήσει για δεκαετίες για το πόσο άδικα σπαταλιώνται τα χρήματα του ελληνικού λαού. Και η δεύτερη συγγνώμη πάλι μες στο καλοκαίρι θα είναι. Θα είναι ότι σταματάει η χώρα την περιπέτεια που μας έβαλε ο παλαιοκομματισμός. Άρα, δυστυχώς δεν θα μπορούν να ασκούν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές τους με άλλοθι του μνημονίου, των δανειστών και όλα τα υπόλοιπα που έχουμε ζήσει».

Από πλευράς της Αττικό Μετρό ΑΕ, ο Πρόεδρός της, Καθηγητής, Γιάννης Μυλόπουλος τόνισε:

«Αν σκεφτεί κανείς τι κατάσταση υπήρχε το 2016, όταν παραλάβαμε την Αττικό Μετρό σε σχέση με σήμερα, θα καταλάβει ότι η Θεσσαλονίκη έχει πλέον οριστικά γυρίσει σελίδα. Όταν αναλάβαμε ως νέα διοίκηση της Αττικό Μετρό τότε, δύο χρόνια πριν, βρήκαμε μια λαμαρινούπολη, μια Θεσσαλονίκη εγκαταλελειμμένη στις λαμαρίνες. Βρήκαμε ένα έργο σταματημένο, εργοτάξια σταματημένα τους εργαζόμενους στην ανεργία και τα εγκεκριμένα κονδύλια παγωμένα στις τράπεζες.

Σήμερα τα προβλήματα αυτά και οι εκκρεμότητες του παρελθόντος έχουν όλες διευθετηθεί είτε ήταν δικαστικές, είτε τεχνικές, είτε στη διαχείριση των αρχαιοτήτων. Η Θεσσαλονίκη πλέον δεν είναι διχασμένη. Έχει ενωθεί γύρω από το έργο και έχει τονώσει την αυτοπεποίθησή της γύρω από το γεγονός ότι πλέον είναι η πρώτη φορά που το μετρό βλέπει ορίζοντα ολοκλήρωσης. Και ο ορίζοντας ολοκλήρωσης του μετρό είναι το 2020, οπότε και θα γίνει η εμπορική λειτουργία της βασικής γραμμής. Και της επέκτασης της Καλαμαριάς ελάχιστα αργότερα.

Ειδικά για το έργο της Καλαμαριάς, όπως το διαπιστώνετε, προχωρεί με ιδιαίτερα γρήγορους ρυθμούς και αυτό, ακολουθώντας το έργο της Θεσσαλονίκης. Σήμερα έχει ολοκληρωθεί το μεγαλύτερο μέρος της διάνοιξης των διδύμων σηράγγων. Ήδη ο πρώτος μετροπόντικας, η «Έλλη» προχωρεί προς τη συμβολή της επέκτασης με τη βασική γραμμή, που θα γίνει στην 25ης Μαρτίου. Μένουν ακόμη 625 μέτρα, ενώ ο δεύτερος, αυτός που έφτασε σήμερα εδώ, ο «Φρίξος» δηλαδή, έχει άλλα 950 μέτρα. Υπολογίζουμε ότι μέσα στο καλοκαίρι θα έχει ολοκληρωθεί η διάνοιξη των διδύμων σηράγγων και μέχρι το τέλος της χρονιάς θα έχει ολοκληρωθεί και η κατασκευή των σταθμών της Καλαμαριάς, έτσι ώστε από το 2019 και μετά που θα έχουν έρθει και οι συρμοί, να ξεκινήσουν πλέον τα δοκιμαστικά δρομολόγια».

 

Print Friendly, PDF & Email
Scroll Up
Μεγέθυνση / Σμίκρυνση