Open Menu
Εταιρεία
Αττικό Μετρό Α.Ε.
Ιδρυτικός νόμος της ΑΜ
Διοικητικό Συμβούλιο
Οικονομικά Στοιχεία
Αποφάσεις Δ.Σ.
Οργανόγραμμα Αττικό Μετρό Α.Ε.
Κοινωνική παρουσία
Διευκολύνσεις ΑμεΑ στους Σταθμούς και τους Συρμούς
Αναπλάσεις χώρων
Μειώσεις κύριων Λειτουργικών Δαπανών ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
Πιστοποίηση ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.
Πρόσθετες Αρμοδιότητες της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.
Ερευνητικό Έργο RESOLUTE
Θέσεις Εργασίας
Τεχνικά στοιχεία
Γεωλογικά
Μέθοδοι κατασκευής
Μέθοδος ανοιχτού ορύγματος (Cut & Cover)
Μέθοδος επικάλυψης-εκσκαφής (Cover & Cut)
Συμβατική μέθοδος εκσκαφής σηράγγων (ΝΑΤΜ)
Μηχανήματα διάνοιξης
Μηχάνημα Διάνοιξης Σηράγγων
Ασπίδα Εξισορρόπησης Πίεσης Εδάφους
Μηχάνημα Τύπου Ανοικτής Ασπίδας
Τροχαίο υλικό
Πρώτη γενιά συρμών
Δεύτερη γενιά συρμών
Τρίτη γενιά συρμών
Ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα
Ηλεκτρομηχανολογικές Εγκαταστάσεις
Σηματοδότηση
Συστήματα Επικοινωνίας
Συλλογή Κομίστρου
Σύστημα Έλξης
Σιδηροδρομική Επιδομή
Μετρό Αθήνας
Ιστορικά στοιχεία
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Ιστορικό γραμμής 1
Ορόσημα των έργων σε λειτουργία
Πρόοδος έργου
Πειραιάς
Γραμμή 4
Γενική περιγραφή της Γραμμής 4
Τμήμα Α: Άλσος Βεΐκου – Γουδή
Δημοπράτηση
Η χάραξη της Γραμμής
Σταθμοί
Σήραγγα
Περιβαλλοντικές μελέτες
Γεωλογική και γεωτεχνική έρευνα
Τα έργα σε λειτουργία
Το βασικό έργο
Γραμμή 2
Γραμμή 3
Σταθμοί μετεπιβίβασης
Κατεχάκη
Συγγρού – Φιξ
Νομισματοκοπείο
Εθνική Άμυνα
Χαλάνδρι
Αγία Μαρίνα
Δουκίσσης Πλακεντίας
Χώρος Στάθμευσης Κεραμεικός
Πρόγραμμα ανάπτυξης χώρων στάθμευσης ΙΧ
AM – ΚΙΑΣΩ – Re-think Athens
Χρηματοδότηση
Μετρό Θεσσαλονίκης
Ιστορικό
Πρόοδος έργων
Πρόοδος βασικού έργου
Επέκταση προς Καλαμαριά
Βελτιώσεις στη Μελέτη του Έργου
Αρχαιολογικές ανασκαφές
Επεκτάσεις
Χρηματοδότηση
ΤΡΑΜ
Κατασκευή Επεκτάσεων ΤΡΑΜ
Πρόοδος έργου ΤΡΑΜ
Μετρό & Πολιτισμός
Αρχαιολογικό έργο στο Μετρό Αθήνας
Aνασκαφές & Σταθμοί
Αρχαία & Επεκτάσεις
Πρόγραμμα εικαστικής πλαισίωσης
Έργα τέχνης
Διαγωνισμοί
Υπηρεσία Τύπου & Εταιρικής Επικοινωνίας
Δελτία Τύπου
Φωτογραφίες & Video
Επέκταση προς Πειραιά
Κατασκευή Μετρό Θεσσαλονίκης
Χάρτες
Χάρτης Μετρό Αθήνας
Χάρτης Μετρό Θεσσαλονίκης
Χάρτης ΤΡΑΜ
Επικοινωνία
Πού θα μας βρείτε
Φόρμα επικοινωνίας
Συχνές Ερωτήσεις
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Εταιρεία
Αττικό Μετρό Α.Ε.
Ιδρυτικός νόμος της ΑΜ
Διοικητικό Συμβούλιο
Οικονομικά Στοιχεία
Αποφάσεις Δ.Σ.
Οργανόγραμμα Αττικό Μετρό Α.Ε.
Κοινωνική παρουσία
Διευκολύνσεις ΑμεΑ στους Σταθμούς και τους Συρμούς
Αναπλάσεις χώρων
Μειώσεις κύριων Λειτουργικών Δαπανών ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
Πιστοποίηση ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.
Πρόσθετες Αρμοδιότητες της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.
Ερευνητικό Έργο RESOLUTE
Θέσεις Εργασίας
Τεχνικά στοιχεία
Γεωλογικά
Μέθοδοι κατασκευής
Μέθοδος ανοιχτού ορύγματος (Cut & Cover)
Μέθοδος επικάλυψης-εκσκαφής (Cover & Cut)
Συμβατική μέθοδος εκσκαφής σηράγγων (ΝΑΤΜ)
Μηχανήματα διάνοιξης
Μηχάνημα Διάνοιξης Σηράγγων
Ασπίδα Εξισορρόπησης Πίεσης Εδάφους
Μηχάνημα Τύπου Ανοικτής Ασπίδας
Τροχαίο υλικό
Πρώτη γενιά συρμών
Δεύτερη γενιά συρμών
Τρίτη γενιά συρμών
Ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα
Ηλεκτρομηχανολογικές Εγκαταστάσεις
Σηματοδότηση
Συστήματα Επικοινωνίας
Συλλογή Κομίστρου
Σύστημα Έλξης
Σιδηροδρομική Επιδομή
Μετρό Αθήνας
Ιστορικά στοιχεία
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Ιστορικό γραμμής 1
Ορόσημα των έργων σε λειτουργία
Πρόοδος έργου
Πειραιάς
Γραμμή 4
Γενική περιγραφή της Γραμμής 4
Τμήμα Α: Άλσος Βεΐκου – Γουδή
Δημοπράτηση
Η χάραξη της Γραμμής
Σταθμοί
Σήραγγα
Περιβαλλοντικές μελέτες
Γεωλογική και γεωτεχνική έρευνα
Τα έργα σε λειτουργία
Το βασικό έργο
Γραμμή 2
Γραμμή 3
Σταθμοί μετεπιβίβασης
Κατεχάκη
Συγγρού – Φιξ
Νομισματοκοπείο
Εθνική Άμυνα
Χαλάνδρι
Αγία Μαρίνα
Δουκίσσης Πλακεντίας
Χώρος Στάθμευσης Κεραμεικός
Πρόγραμμα ανάπτυξης χώρων στάθμευσης ΙΧ
AM – ΚΙΑΣΩ – Re-think Athens
Χρηματοδότηση
Μετρό Θεσσαλονίκης
Ιστορικό
Πρόοδος έργων
Πρόοδος βασικού έργου
Επέκταση προς Καλαμαριά
Βελτιώσεις στη Μελέτη του Έργου
Αρχαιολογικές ανασκαφές
Επεκτάσεις
Χρηματοδότηση
ΤΡΑΜ
Κατασκευή Επεκτάσεων ΤΡΑΜ
Πρόοδος έργου ΤΡΑΜ
Μετρό & Πολιτισμός
Αρχαιολογικό έργο στο Μετρό Αθήνας
Aνασκαφές & Σταθμοί
Αρχαία & Επεκτάσεις
Πρόγραμμα εικαστικής πλαισίωσης
Έργα τέχνης
Διαγωνισμοί
Υπηρεσία Τύπου & Εταιρικής Επικοινωνίας
Δελτία Τύπου
Φωτογραφίες & Video
Επέκταση προς Πειραιά
Κατασκευή Μετρό Θεσσαλονίκης
Χάρτες
Χάρτης Μετρό Αθήνας
Χάρτης Μετρό Θεσσαλονίκης
Χάρτης ΤΡΑΜ
Επικοινωνία
Πού θα μας βρείτε
Φόρμα επικοινωνίας
Συχνές Ερωτήσεις
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Χάρτης Μετρό Αθήνας
>
Υπηρεσία Τύπου & Εταιρικής Επικοινωνίας
>
Χάρτες
>
Χάρτης Μετρό Αθήνας
Χάρτης Μετρό Αθήνας
Σχέδιο Ανάπτυξης Γραμμών
Μετρό Αθήνας
Σχέδιο Ανάπτυξης Μελλοντικών Γραμμών Μετρό Αθήνας
Επέκταση προς
Ανθούπολη
Δείτε το χάρτη σε μορφή pdf (1,96MB)
Δείτε το χάρτη σε μορφή pdf (1,77MB)
Επέκταση
προς Ελληνικό
Επέκταση
προς Πειραιά
Γραμμή 4
Ελληνικα
English
Search
Scroll Up
Κλείσιμο
Μεγέθυνση / Σμίκρυνση
A-
A+
Πλοήγηση με το πληκτρολόγιο
Υπογράμμιση υπερσυνδέσμων
Έμφαση στους υπερσυνδέσμους
Clear cookies
Ασπρόμαυρες εικόνες
Αντιστροφή χρωμάτων
Αποφυγή κινούμενων εικόνων
Κλείσιμο
Αρχική
Εταιρεία
Αποφάσεις Δ.Σ.
Αττικό Μετρό Α.Ε.
Διοικητικό Συμβούλιο
Θέσεις Εργασίας
Ιδρυτικός νόμος της ΑΜ
Κοινωνική παρουσία
Αναπλάσεις χώρων
Διευκολύνσεις ΑμεΑ στους Σταθμούς και τους Συρμούς
Μειώσεις κύριων Λειτουργικών Δαπανών ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
Οικονομικά Στοιχεία
Οργανόγραμμα Αττικό Μετρό Α.Ε.
Πιστοποίηση ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.
Πρόσθετες Αρμοδιότητες της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.
Ερευνητικό Έργο RESOLUTE
Τεχνικά στοιχεία
Γεωλογικά
Ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα
Ηλεκτρομηχανολογικές Εγκαταστάσεις
Σηματοδότηση
Σιδηροδρομική Επιδομή
Συλλογή Κομίστρου
Σύστημα Έλξης
Συστήματα Επικοινωνίας
Μέθοδοι κατασκευής
Μέθοδος ανοιχτού ορύγματος (Cut & Cover)
Μέθοδος επικάλυψης-εκσκαφής (Cover & Cut)
Συμβατική μέθοδος εκσκαφής σηράγγων (ΝΑΤΜ)
Μηχανήματα διάνοιξης
Ασπίδα Εξισορρόπησης Πίεσης Εδάφους
Μηχάνημα Διάνοιξης Σηράγγων
Μηχάνημα Τύπου Ανοικτής Ασπίδας
Τροχαίο υλικό
Δεύτερη γενιά συρμών
Πρώτη γενιά συρμών
Τρίτη γενιά συρμών
Κατασκευή μετρό Αθήνας
AM – ΚΙΑΣΩ – Re-think Athens
Γραμμή 4
Γενική περιγραφή της Γραμμής 4
Νέα γραμμής 4
Τμήμα Α: Άλσος Βεΐκου – Γουδή
Αλλαγές στο οδικό δίκτυο
Γεωλογική και γεωτεχνική έρευνα
Δημοπράτηση
Η χάραξη της Γραμμής
Περιβαλλοντικές μελέτες
Σήραγγα
Σταθμοί
Ιστορικά στοιχεία
Ιστορικό γραμμής 1
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Ορόσημα των έργων σε λειτουργία
Πρόοδος έργου
Πειραιάς
Σταθμοί μετεπιβίβασης
Αγία Μαρίνα
Δουκίσσης Πλακεντίας
Εθνική Άμυνα
Κατεχάκη
Νομισματοκοπείο
Πρόγραμμα ανάπτυξης χώρων στάθμευσης ΙΧ
Συγγρού – Φιξ
Χαλάνδρι
Χώρος Στάθμευσης Κεραμεικός
Τα έργα σε λειτουργία
Γραμμή 2
Γραμμή 3
Το βασικό έργο
Χρηματοδότηση
Κατασκευή Μετρό Θεσσαλονίκης
Αρχαιολογικές ανασκαφές
Βελτιώσεις στη Μελέτη του Έργου
Επεκτάσεις
Ιστορικό
Πρόοδος έργου
Επέκταση προς Καλαμαριά
Χρηματοδότηση
Μετρό & Πολιτισμός
Αρχαιολογικό έργο στο Μετρό Αθήνας
Aνασκαφές & Σταθμοί
Αρχαία & Επεκτάσεις
Πρόγραμμα εικαστικής πλαισίωσης
Έργα τέχνης
Μήνυμα Προέδρου και Αντιπροέδρου Δ.Σ. & Διευθύνοντος Συμβούλου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.
Μήνυμα Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών
Όροι χρήσης του ιστοχώρου www.ametro.gr
Πιστοποίηση ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.
Προκαταρκτικές εργασίες
Προκηρύξεις / Διαγωνισμοί
Συχνές ερωτήσεις
ΤΡΑΜ
Κατασκευή Επεκτάσεων ΤΡΑΜ
Πρόοδος έργου ΤΡΑΜ
Υπηρεσία Τύπου & Εταιρικής Επικοινωνίας
Δελτία Τύπου
Επικοινωνία
Πού θα μας βρείτε
Φόρμα επικοινωνίας
Συχνές Ερωτήσεις
Φωτογραφίες & Video
Videos
Επέκταση προς Πειραιά
Κατασκευή Μετρό Θεσσαλονίκης
Χάρτες
Χάρτης Μετρό Αθήνας
Χάρτης Μετρό Θεσσαλονίκης
Χάρτης ΤΡΑΜ
Χάρτης ιστοχώρου
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Ψηφίστε τον εξωτερικό χρωματισμό των οχημάτων