Ο σκοπός και τα οφέλη του έργου

Ο σκοπός και τα οφέλη του έργου

Το τρέχον Σχέδιο Ανάπτυξης Γραμμών Μετρό Αθήνας περιλαμβάνει τη Γραμμή 4 του Μετρό, Άλσος Βεΐκου-Ευαγγελισμός-Φάρος-Μαρούσι, με τις επεκτάσεις της (α) προς Βύρωνα/Άνω Ηλιούπολη και (β) προς Περισσό και Εθνική Οδό. Η Γραμμή 4, σχήματος «U», αποτελείται από 2 σκέλη ακτινικής μορφής, προς Γαλάτσι και Μαρούσι, και ένα κεντρικό τμήμα διερχόμενο από το κέντρο της Αθήνας, έχει συνολικό μήκος 31 χλμ, περιλαμβάνει 30 συνολικά σταθμούς και αποτελείται από πέντε επιμέρους διακριτά τμήματα, Α, Β, Γ, Δ και Ε:

  • Τμήμα Α: Άλσος Βεΐκου-Γουδή (μήκους 12,9 χλμ και 14 σταθμούς)
  • Τμήμα Β: Γουδή-Μαρούσι (μήκους 9,6 χλμ και 8 σταθμούς)
  • Τμήμα Γ: Ευαγγελισμός-Άνω Ηλιούπολη (μήκους 3,6 χλμ και 3 σταθμούς)
  • Τμήμα Δ: Άλσος Βεΐκου-Περισσός (μήκους 3,0 χλμ και 2 σταθμούς)
  • Τμήμα Ε: Μαρούσι-Εθνική Οδός (μήκους 4,4 χλμ και 3 σταθμούς)

Το τμήμα Α της Γραμμής 4 αποτελεί τμήμα του προγραμματιζόμενου, μακροπρόθεσμα προς υλοποίηση, συνολικού έργου της Γραμμής 4 και έχει μήκος 12,9 χλμ. περίπου και επιπλέον περιλαμβάνει την Συνδετήρια Σήραγγα της Γραμμής 4 με τις Γραμμές 2 & 3 και την Σήραγγα Πρόσβασης και τον χώρο Εναπόθεσης/ Συντήρησης Συρμών Κατεχάκη. Το έργο περιλαμβάνει δεκατέσσερις (14) υπόγειους σταθμούς και δέκα (10) ενδιάμεσα ή/και τερματικά φρέατα.

Το τμήμα Α της Γραμμής 4 μετρό και  έχει σχεδιασθεί με σκοπό την εξυπηρέτηση πολλών πυκνοκατοικημένων περιοχών της πόλης και την εξυπηρέτηση πολλών σημαντικών κτιρίων και εγκαταστάσεων, όπως Νοσοκομεία, Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, Δικαστήρια και μεγάλα δημόσια κτίρια Oργανισμών ή Υπουργείων.

Παρακάτω φαίνονται οι προβλέψεις  Φόρτου Επιβατών στο Μετρό   πρωινής ώρας αιχμής το έτος 2030 «ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΕΡΓΟ» και «ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ»:

Φόρτος Επιβατικής Κίνησης Μετρό 2030 – «ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΕΡΓΟ», Πρωινή Αιχμή

Φόρτος Επιβατικής Κίνησης Μετρό 2030 – «ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ», Πρωινή Αιχμή

 

Print Friendly, PDF & Email
No announcement available or all announcement expired.Scroll Up
Μεγέθυνση / Σμίκρυνση